Yahu ne kadar saçma bir olay. Faturayı senin üzerinden ödeyecem diye neden 30 TL alıyorsun ki?

Yahu ne kadar saçma bir olay. Faturayı senin üzerinden ödeyecem diye neden 30 TL alıyorsun ki?

Son bir saat içinde 202 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
paycell de de vardı böyle bir olay, bir sürü kampanyayı faturana yansıta çevirdiler zaten..
5 TL falan olsa anlarım da abonelik ücreti reamen
@panaviatornado Abonelik zaten ama kullanmadığınız ay para almıyor 😀
@oniki Hocam saçma buldum valla
ooo bu neki sgk borcunu sgk online sisteminde ödemek için kredi kartı için ekstra hatırı sayılır para çekiyorlar az muz değil 2-3-4 k gibi rakamlar
Hele ya saçmalığa bak