Rtx 5060 almayı planlıyorum da hangi markayı tercih etmeliyim?
Yapay zekaya göre bu Gigabyte GeForce RTX 5060 WINDFORCE MAX OC Msi modellerine göre daha serin çalışıyor. Sizce hangi modeli tercih etmeliyim?
Son bir saat içinde 236 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Hocam hiç araştırmadım ancak cidde farklar yoksa yazın kaldığı oda çok sıcak olmayacaksa bence ucuz olanı alıp geçebilirsiniz. 3 sene boyunca tek fanlı 3060 kullandım ve en ufak ısınma sorunu yaşamadım.
Bunun 3 fanlı 4060 modelini almıştım, daha fan sesini duymadım desem yeridir. Hatta bench yapıp fanlarının çalışıp çalışmadığını kontrol ettim 🙂 Biraz daha zorlayıp 3 fanlısını alın derim.
En ucuzunu al geç. Ama bence biraz daha bütçeni arttırabilirsen 9060 xt 16 gb bak derim.
16gb lık 9060 4 5 lira fazlasına satılıyor malasef.
@mobilite https://www.sinerji.gen.tr/sapphire-radeon-rx-9060-xt-pulse-16gb-gddr6-128-bit-ekran-karti-p-55643? 4 bine yakın fark var ama değer.