Çirkinliğin de sonu yok 😂😂 #Ferrari veya artık her neyse 🤢🤢🤢
Teknoseyir gündemi
#GTA6#TeknoYardım#HaftalıkGündemeMalzeme#GTA5#3boyutlubaskı#İşeYararYayın#RDR2#pctoplama#MacMiniM4#GTASASon bir saat içinde 96 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ekşi sözlük ve video yorumlarından anladığım herkes Ferrari alacakmış ama tipini beğenmemişler. Valla ben beğendim, gayet güzel olmuş, param olsa alırım, sonuçta Ferrari. Zaten şimdi beğenmeyenler 20 yol sonra klasik diye konuşacaklar. Bu işler hep böyle olur.
Çok güzel olmuş, uzaktan kumandalı araba gibi duruyor 🙂
Başka modelinden alırsın.
20-30 yıl sonra klasik olacak diyorlar. 20 yıl sonra bataryası ne durumda olacak hiç düşünüyorlar mı?
Yirmi yıla ona sonsuz enerjili nükleer pil takarlar 😃
Teslaya bakıyorum birde buna bakıyorum.Bu en azından gerçekten arabaya benziyor.
Bunu beğenmekte ne bilim, sabuna 4 teker takmışlar gibi