Kimi kime şikayet ediyoruz ki? BTK'nın sitesi de bozuk. Telefon numaramı olabilecek tüm farklı şekillerde yazmama rağmen verdiği hataya bak.
KVKK daha da rezil. Şikayette bulunmak için profili doldur diyor. Profili doldurmak için Mernisten getir butonuna basıyorum hata verip ana ekrana atıyor. Yazıklar olsun ne diyeyim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap