Reklam kurulu 5G reklamları için 3 işletmeciye (operatör herhalde) idari para cezası uygulamaya karar vermiş, reklamlar yanıltıcıymış.

Sonuçta yanıltılan tüketici yanılıp parasını ödedi, sonrasında ya operatör buradan kazandığı paranın bir kısmını ceza olarak reklam kuruluna haraç verecek ya da kazandığından fazlasını verecek, ettiği zararı tüketiciden çıkartacak.

Değişmeyen tek şey her türlü parayı tüketicinin ödediği ve ödeyeceği 🙁

Müşteri/tüketici yanıltıldıysa bunun tazmin edilmesi lazım. Yanıltıldım, yanılıp 12 ay taahhüt verdim, en iyisi diye yalan söyleyen operatöre geçtim, ne olacak? Reklam kurulu cezasını anlaşıp erken ödemeyle indirimli tahsil edecek, başka birşey olmayacak 😡

BeğenFavori PaylaşYorum yap