@emre64 aldırdın bize kamerayı ters duruyor bu 😀 Ayarı yok mu aradım aradım bulamadım. Yazı doğru okunuyor işte ters değil doğru taktım sanıyordum.


@emre64 aldırdın bize kamerayı ters duruyor bu 😀 Ayarı yok mu aradım aradım bulamadım. Yazı doğru okunuyor işte ters değil doğru taktım sanıyordum.


Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
ulan şunun montajına uğraşırken ülkede neler olmuş
ayarı olması lazım, ben de yeni 70mai aldım, onda var. uygulamadan yapılıyor.
Ayarı vardı ama ben arabadan uzağım, arayüze giremiyorum 🥺 Ama ayarı olması lazım 😅 Hayırlı olsun.
Denemeden yapıştırmasan iyiymiş 😅 Ben ikisini de deneyip taktım.
@emre64 Çalışıyor mu diye denedim işte yeterliydi 😀 Kablo soldan geliyor değil mi doğrusu bu?
@agab Yok, sağdan olacaktı 😅
Ayari var ters cevirmek icin, aynisini ben kullaniyorum ve ilk takarken dikkatli takmistim ama ayarlarda gormustum bunu
Kablo sağa mı bakıyor hocam benimki gibi? 2 saat ayarlarda aradım bulamadım. Başka ayar yeri mi var acaba
Ensure the rear camera lens is on the right; otherwise, the recording will be upside down.
lens aracın sağında olmalı diyor kılavuz. YouTube videolarına göre de up yazan kırmızı bir etiket var üstünde, o yukarı gelecekmiş monte ederken.
Kamerayı ters çevirince düzelir. 🙂
Benim bildiğim dikey yönde ters çevirme yok. Yatay yönde var sadece.