Nasil buldunuz
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Cyberpunk havası var, günümüz dizaynı ile alakası yok. Bence çirkin olmuş...
daciaegea olmuş işte yeni bir şey değil bence 🙂
Fiat kalitesizliği hemen belli oluyor.
fransiz kalitesizligi daha cok
götü gereksiz kalkık. şu arabaları yükseltme sevdası bitsin artık, silahlanma yarışına döndü, altta kalanın canı çıksın diye araba yapılıyor, hiçbir ülke de durdurmayı bırak yavaşlatmak için yasa bile çıkarmıyor. şehir içinde ne bu yüksek araba sevdası? sanki offroad'a çıkıyor bu araçlar.
yüksek de değiller ki 😀 ama sürüş pozisyonu yüksek olunca konforlu oluyor
Fastback diyorlar sanırım...
@lterlemez Fastback, tavan çizgisinin aracın arka kısmına kadar kesintisiz, eğimli ve akıcı bir şekilde uzandığı otomobil tasarımlarına verilen isimdir.
@sqn Ford Mustang '64
Fiat C4
Son 10-15 yıldır bi kaçı hariç, hiçbir arabanın tasarımını beğenmiyorum sanırım.
Panda çöpünden çok daha güzel olmuş.
Panda baya ucuzlatilmis bir cophane.