Buradaki Samsung kullanıcı kitlesinin de gazına gelerek Samsung Galaxy s24 aldım. 10 gündür kullanıyorum. Telefondan oldukça memnunum. Bu fiyata amiral gemisi cihaz bedava sayılır. Ama birkaç tane çözemediğim problem var.
1-Galeri gibi uygulamalara girerken parmak iziyle girmeyi aktif edemedim, araştırınca Güvenli Klasör diye bir şey duydum ama tam olarak istediğim şeyin karşılığı değil galiba.
2- Telefonum sürekli titreşim modunda. YouTubedan falan ekran kapalıyken ses dinlerken arama gelince telefon müziği kapatmıyor. Arama gelince cevaplamadığım halde müziğin susması gerekmiyor mu?

BeğenFavori PaylaşYorum yap