Bu hafta 3 eski stajyerim aradı, abi staj yeri bulamadım yardımcı olur musun lütfen diyorlar. İş bulmayı bırakın staj yeri bile bulmak dert olmuş ülkede.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
15 yıl öncede bulunmuyodu deli gibi arıyoduk
Stajda zaten para vermiyorlar, üstüne bir de işte öğretmiyorlar. Kimisi "ofis boy" olarak kullanıyor. Ortalama olan yerlerde böyle. Şanslıysa doğru düzgün bir yer bulunabiliyor.
Staj yapabilmek için türkiye'de gitmeden önce mutlaka ölünmesi gereken 10 yerden birinde kalmıştım. Askerlik gibi bir deneyimdi.
Maalesef büyük sıkıntı. Birçok şirket stajyer için ilan açmıyor, açanlara da çok başvuru oluyor tabi ki. Birçok kişi çevresi sayesinde buluyor.
eski stajyer ise hala nasıl stajyer? Hangi sektör? Referans olur musun?
Geçen yaz staj yapan öğrenciler işte 🙂
@agab belki yönlendirebileceğimiz yerler vardır.
@hamitozlu Bana ulaşanları arkadaşımın çalıştığı bir şirkete yönlendirdim ben okey dedi oradaki mühendis. Ama genel olarak durum vahim ya, torpilsiz köşedeki bakkal bile stajyer almıyor. Twitterda falan görüyorum yazık çocuklara. Sadece bilgisayar yazılım değil her alanda böyle hemen hemen