#DikeyMouse alacağım, adı sanı olan en iyi bu iki mouse var sanırım. Logitech lift ve mx vertical. Hangisini almalıyım, öneriniz nedir?
****Macbook ile kullanacağım.

#DikeyMouse alacağım, adı sanı olan en iyi bu iki mouse var sanırım. Logitech lift ve mx vertical. Hangisini almalıyım, öneriniz nedir?
****Macbook ile kullanacağım.

Son bir saat içinde 173 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
https://www.amazon.com.tr/dp/B0F4KG523M
Macbook ile kullanımı nasıl olur acaba? logitechteki sonsuz scroll ile güzel uyumlanıyor mac. Diğer mouselarda çok sapıtıyor.
@benx Bunu birisi daha almıştı yakın zamanda, akışta olması gerek. Görseldeki gibi çok dik açılı olanlara alışmak daha zor gibi, linkteki M5 açısı nedeniyle daha iyi bir tercih olabilir
@gokhankesmen Sanırım o kişi de @ozgurg 😀 Sanırım sen de mac ile kullanıyorsun gibi anladım. Nasıl uyumluluk açısından?
MX Master 3S ten geçilecek. ve çok benzer teknoloji ile yapıldığını zannediyorum, o yüzden bu 2 mouse a çok sıcak değilim. Memnun kalmamıştık. kendime mx master 4 aldım, bu dikey mouse u kız arkadaşıma alacağım.
@benx Mac Mouse Fix diye bi uygulama var. (https://macmousefix.com/en/) Ben onunla çözdüm. Hangi mouse'u kullanıyorsan kullan scroll için onu kurmak gerekiyor.
Ben yıllardır şu mouse'u kullanıyorum. Bi deneyim diye aldım bozulmadı gitti. İşimi görüyor. 😀 Marka takıntın yoksa ve 2.4GHz alıcıyla kullanırım diyosan denenebilir ama bütçe varsa iyisini al tabi. BT falan yok bunda. Bende birkaç aydır Macbook kullanıyorum. Sorun yaşamıyorum. https://www.hepsiburada.com/shopytech-zelotes-f35-dikey-kablosuz-mouse-ergonomik-sarjli-2-4g-1000-1600-2400-dpi-6-tus-pm-HBC0000ARLGTD
@benx Evet, benim.
macOS'te herhangi bir uyumsuzluk yok. Normal herhangi bir mouse gibi çalışıyor.
Lift kullanıyorum, malzeme kalitesi biraz daha kötü mx vertical'a göre. Şarj opsiyonu yok pil değişimi yapıp devam ediyorsunuz. Harici bir farkı yok benim kullanımımda ekstra butonlara vs. de ihtiyacım yok o nedenle bi o kadar daha para eklemeyi mantıklı bulmadım.
not: macbook ile kullanıyorum ben de
Lift kullanan arkadaşım var lift öneriyor, ben hassas/tasarım yaptığım için alışamadım.
MX de sıkıntılar çıkabiliyormuş.
Beyaz renk solunca kirli gibi görünüyor
reklam gibi olacak ama daha önce 1-2 kere daha burada yorum yapmıştım keychron m5 var bunların rakibi, bir de bence +ları side scroll var, başparmak ile scroll sekme geçişi gibi kullanılıyor ve program indirmeden browser üzerinden özelleştirme yapabiliyorsun. kendi hafızası da var logitechler gibi değil.
mx master 3s ve 4 kullandım şuan 4 kullanıyorum ama mac os'da sürekli logi options uygulaması sapıtıyor ve tuş atamaları anlık gidip geliyor. platform bağımsız ve uygulama indirtmeyen fare arayışımda keychronu buldum onu deneyeceğim.
ancak keychron farelerinin malzeme kalitesi mx verticale göre ve mx master 4'e göre malzeme kalitesi düşük onu da düşünmek gerekir.