#HaftalıkGündemeMalzeme #Linux
İlginç buldum paylaşayım dedim. #OpenSuse site kullanım kurallarını değiştirmiş:
"By using this site, you represent that you are at least 16 years of age or the age of majority in your jurisdiction."
Kısacası, OpenSuse kendi sitesi olan opensuse.org'u 16 yaş altındaki kişilerin kullanmasını yasaklamış.
Bunu yazmış ama bunu yazması kendisini kurtarıyor mu acaba? (Demek istediğim, kapıya tabela asmışlar, üzerine 'okuma yazma bilmeyenler giremez' yazmışlar, benzeri).
16 yaş altındaki kullanıcılara ne gibi sakınca var ki sitede?
Devletler öyle istiyor
Uyanıklık etmişler ama devletler bununla tatmin olmaz. Ha, tatmin oluyorlarsa da hemen aynısını biz de uygulayalım.