Yeni duyurulanlardan şu set, farklı yapısıyla çok ilginç geldi. Bilmiyorum fiyatı nasıl olur?


Yeni duyurulanlardan şu set, farklı yapısıyla çok ilginç geldi. Bilmiyorum fiyatı nasıl olur?


Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Şu garip dünya kupası setleri de Türkiyeye gelmiş. Messi, Ronaldo falan benim anlayacağım şeyler değil.
Devamı
@leventp: Bu devirden sonra futbola pek para gömmem, artık. Olay spor olayı olmaktan çıktı, profesyonel spor demeye bile dilim varmıyor. Resmen, kar amacı güden bir kurum haline döndü.
Şu set de gelmiş, daha önceki sevimli saksı setinin devamı. Hediyelik olarak ideal.
Migros'ta bunun Çinli çakması var, fena da değil. Tasarım ve imalat görece kaliteli...
Bisiklet legosu da ne bileyim... saçma geldi açıkçası 😀
Ronaldo verelim?
@leventp Futbola pek ilgim yok, Sydney Sweeney falan varsa olur ama.
@protego 😄
@senturkmurat1999 AI mı bu 😀
@protego evet 😄
Lego, Lego olmaktan çıktı bence. Karşıdan bakınca piksel piksel görünmeli Lego dediğin, şu bisiklete bakınca bildiğin maket gibi duruyor 🚲
Aslında çıkmadı; bunlar, genç nesillerin dikkatini biraz daha fazla çekebilmek için üretilen ürünler.
Eğer lastikler de yekpare parçadan ziyade birleştirme yolu ile yapılacak şekilde tasarlandı ise güzel bir set diyebilirim.
120 dolar + gümrük+ şimşek vergisi + belki ÖTV bilemedim
https://www.lego.com/nl-nl/product/road-bike-11380
Oooo hayaller öldü yine demektir.
6800 - 6.999 liradan gelir %90, lego makul fiyattan getiriyor hep. Avrupa fiyatının %20 pahalısı oluyor en fazla. @leventp
Lego olayının da suyu çıktı.