ikisi de GP markasının şarj edilebilir pilleri, yeşilli turunculu olan en az 10 senelik, siyahlı yeşilli olan birkaç aylık ve pro bir model, yani daha üst kalite olması lazım ama kaplaması şimdiden soyulmaya başladı. kaliteyi arttıramıyorsan bile bari mevcut kaliteyi korumasını bil, ne saçma iş yapıyorlar.

GP bitmiş
20 senedir falan gp alıyordum, en son aldığım güya pro piller 3. şarjdan sonra tam dolmamaya başladı. bir daha almama heralde gp.
nerdeyse her marka böyle kaliteleri düştü
Soldakinde jelatin kaplama yok, maliyet...
O sağdakini 2009 yılından beri kullanıyoruz evde 4 taneydi 1 tanesi 2 sene önce çöp oldu ama diğerleri hala kapasitesi düşük olsa bile çalışıyor.
Bende de var, sağdakinden...
Bir tane işe yarar modeli vardı.
Zaten dandik bir pildi Türkiye'de nedenini bilmediğim şekilde isim yaptı iyi pil diye nam yaptı.