Nintendo switch oled sahibiyim, cihazı uzun süre kullanmadığım oluyor. Pil olecek bu gidişle
Bu süreçte Dock da sürekli şarj da bırakmak kötü, bırakıp şarjı azalarak bitmesi kötü, nasıl bırakmak lazım bunu ?
Nintendo switch oled sahibiyim, cihazı uzun süre kullanmadığım oluyor. Pil olecek bu gidişle
Bu süreçte Dock da sürekli şarj da bırakmak kötü, bırakıp şarjı azalarak bitmesi kötü, nasıl bırakmak lazım bunu ?
Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ayda 1 şarj etseniz yeterli, %80 civarı bırakın
Pil %80 civarında iken cihazı tamamen kapatıp koy köşeye. 6 ayda bir tekrar sarj et gerekiyorsa.
Nintendo çalışanı değilim.
Bir kere kapatma tuşuna basınca uykuya geçiyor sadece, o zaman pili çabuk bitiyor. Kapatma tuşuna uzun süre basınca asıl kapatma seçeneği çıkıyor, o şekilde kapatınca aylarca doğru dürüst azalmıyor şarjı.