İlk telefonum Nokia'nın 2630 modeliydi: https://m.gsmarena.com/nokia_2630-1973.php
Dönemine göre çok zarif cihazdı. 9.9 mm kalınlığı, 66 gram da ağırlığı vardı. 2007 yılında tanıtılan bir cihazdan bahsediyoruz. Babam ilk olarak ablama almıştı. Kutudan çıkardıktan sonra bir telefonun bu kadar ince ve hafif olabileceğine inanamamıştık.

BeğenFavori PaylaşYorum yap