İlk telefonum Nokia'nın 2630 modeliydi: https://m.gsmarena.com/nokia_2630-1973.php
Dönemine göre çok zarif cihazdı. 9.9 mm kalınlığı, 66 gram da ağırlığı vardı. 2007 yılında tanıtılan bir cihazdan bahsediyoruz. Babam ilk olarak ablama almıştı. Kutudan çıkardıktan sonra bir telefonun bu kadar ince ve hafif olabileceğine inanamamıştık.

Bu telefonu kullanmıştım güzel telefondu fakat yazılımı yavaştı birde hafıza kartı takılamıyordu. Kendi hafızasıda çok ufaktı.
Diğer 100 varyantından farklı olarak sunduğu tek şey incelikti. Yine de güzel telefondu. Ama çabuk bozuluyordu diye aklımda kalmış.
Askerde kullanmıştım bir süre bu telefonu. İnce olduğu için cepte falan belli olmuyordu.
Parka'nın cebinde şarj aleti ile geziyordum o bile belli olmuyordu 😁
Ben de kullanmıştım. Şıklığı ve kibarlığı hâlâ aklımda. Keşke bu boyutta WhatsApp mail ve bankacılık uygulamalarını açan buma benzer bir şey olsa da kullansak.