Burada bir konuya tavsiye edilirken görmüştüm. Bugün mağazadan satın aldım.
Çok beğendim, pili tek başına da şarj ediyor. Fiyatına göre gayet güzel bir ürünmüş. İhtiyacı olanlar değerlendirebilir.
https://www.ikea.com.tr/urun/stenkol-yesil-beyaz-pil-sarj-aleti-90496954

Çok iyi evet benim bu recyko piller kendi aletinde çok zor şarj olup hemen de bitiyordu buna taktım bozuk bu piller dedi hemen kendi aleti anlamazken 😄 ikea pilleri de çok iyi
gp çok bozdu.
20 yakın gp var çok bozdo pro falanda aldım ama tırt çöpe atım düzgün 8 tane pil alacağım.
3 adet kullanıyorum gayet memnunum. Keşke 10’lusunu yapsalar tek tek uğraşmayız böyle.
8lisi var https://www.ikea.com.tr/urun/litosfar-koyu-mavi-14-5x11x5-5-cm-pil-sarj-aleti-10492484 ama fiyat 1100TL