Bu microSD Express olayini basimiza neden bela ettiniz... 256gb uzerine cikinca kart bulunmuyor, ki 256gb bile zor bulunuyor.

Switch 2 icin 1TB PNY kart aldim, Lexar stokta yoktu, Sandisk'in de 1TB karti yok. Neyse kart geldi, Switch 2 ye taktim ve tanimadi. Express kart takman lazim diyor bana, kart zaten express.

Ogrendimki PNY nin karti sorunluymus, firmware guncellemek lazimmis, tamam dedim sorun degil yaparim duzelir. 🙂

https://www.pny.com/consumer/1tb-microsd-express-firmware siteye girdim sadece exe yayinlamis, zeka engelliler, ugras dur neyse Windows PC buldum ama maalesef yayinladiklari ucube yazilim hata verip guncellemeyemiyor.

Amazon'a baktim, SD kart iade olmuyormus. Mecvur simdi e posta attim PNY'a, 210 euro buhar oldu resmen.

Bu SD kartlarin standartlari USB den beterdi hepten berbat bir hale gelmis bence artik.

Not: Aldigim urunun amazon linki: https://www.amazon.de/dp/B0GFPHS9M9

#Nintendo #PNY #microSD-Express

BeğenFavori PaylaşYorum yap