Bu microSD Express olayini basimiza neden bela ettiniz... 256gb uzerine cikinca kart bulunmuyor, ki 256gb bile zor bulunuyor.
Switch 2 icin 1TB PNY kart aldim, Lexar stokta yoktu, Sandisk'in de 1TB karti yok. Neyse kart geldi, Switch 2 ye taktim ve tanimadi. Express kart takman lazim diyor bana, kart zaten express.
Ogrendimki PNY nin karti sorunluymus, firmware guncellemek lazimmis, tamam dedim sorun degil yaparim duzelir. 🙂
https://www.pny.com/consumer/1tb-microsd-express-firmware siteye girdim sadece exe yayinlamis, zeka engelliler, ugras dur neyse Windows PC buldum ama maalesef yayinladiklari ucube yazilim hata verip guncellemeyemiyor.
Amazon'a baktim, SD kart iade olmuyormus. Mecvur simdi e posta attim PNY'a, 210 euro buhar oldu resmen.
Bu SD kartlarin standartlari USB den beterdi hepten berbat bir hale gelmis bence artik.
Not: Aldigim urunun amazon linki: https://www.amazon.de/dp/B0GFPHS9M9
#Nintendo #PNY #microSD-Express



Uygulamayı bir de admin olarak çalıştırmayı deneseydiniz, belki bir çözüm olurdu.
Denedim abi ancak ise yaramadi, farkli kart koyucu da denedim ama fayda etmedi. E-posta gonderdim, umarim yardimci olurlar.
Switch 2 depolama olayı cidden sorun
ürünün üstünde switch 2 yazıyor nasıl çalışmıyor. kusurlu ürüne girer bu amazonun iade alması gerekli bence
Beni sinir eden de bu biraz, ozellikle uyumlu kartlara bakiyordum ve sorunsuz calisacagini beyan eden karti aldim ama gel gorki calismiyor.
PNY den e-posta gelmez ve sorunumu cozmezlerse vakit kaybetmeden amazon destek ile sansimi deneyecegim.
@mrmetalhead amazona söyleyin bence hiç uğraşmayın başka sorunsuz bir marka alın. SD kart ın da yazılımına uğraşacak isek bitmişiz biz
@flagbearer iade baslatiim, adamlarin kendi sd kart okuyucunu da aldim, ancak yine ayni hata...
Tek bir secenegim var gibi su anda oda amazon abd den 330 usd ye Lexar'in express kartini almak. Para geri yatsin buyuk ihtimalle lexar alirim.
bu arada şimdi sd kart baktım fiyatlara ne olmuş öyle
PNYnin usb readerleri ile güncellerken mi hata alıyorsunuz?
Hayir, ama PNY nin reader'ini siparis ettim bu sabah. Adamlardan bir kart aldim diye birde reader almak gerekti...
Bu sabah cevaplamislar ama reader disinda bir sey yok benim farkli yaptigim. Neyse onuda siparis ettim gelsin denerim.