3 gündür GTA rp sunucusunda takiliyorum.İnsanlarin neden bu kadar oynayıp para yatirdigini anladım.Bir sürü kafa dengi arkadaş buldum 3 günde 36 saat oynamisim zombi gibi geziyorum 😀
Son bir saat içinde 162 ziyaretçi, 50 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ilk defa oynadıgımda çıplak bir şekilde yayan ne yapacagımı düşünüp ilk göreve koşarken, yanıma arabasıyla biri gelip korna çaldı. Atla dedi. Bindim, malikhanesinin garajına götürdü. İstedigini al dedi. Aldım bir araba, teşekkür ettim. Meğer bırak araba alacak kadar para biriktirmeyi, ehliyet almadan araba bile kullanılmıyormuş. Sonradan anladım ilk defa oynayanı ne kadar ileri attığını.
Valla en son ben sa:mp oynuyordum o kadar. Gta 5 li rp'i hiç oynamadım. Hatta gta 5'i online'ı neredeyse hiç oynamadım. 😀 Çok detay var çünkü yani kafam karışıyor oynayamıyorum. O yüzden mesela çok fazla detaylı silah işlemeli loot yapmalı oyunları da oynayamıyorum. Kafamı çorba ediyorlar. Yaşımız geçti her halde eskiden olsa bir skyrim atıverirdik. 😀
sa:mp acayip eğlenceliydi sen yazınca geçmişe gittim.
@sormadunyamnebicim Çok iyiydi ya birde o imkansızlıklarla oynuyorduk ya daha güzel geliyordu.
Eylül ayından beri büyük bir serverda polis rolü yapıyorum, tüm bu süreçte başıma gelen fantastik olaylar:
1. Tutukladığım elemanı karakol öncesi hastaneye götürdüğümde almaya gelen arkadaşları karadenizli çıktı, memurum bizim memleketten çay gönderelim size şu uşağı içeride dövmeyin dediler (elemanın suçu toplum huzurunu bozmaydı, iskelede kadınlardan numara istemiş millete sövmüş vb) ağızları da birebir olduğundan gülmemek için çok zor tuttum
2. İllegal modifiyeli full neonlu basık araçla Azer Bülbül dinleyen 4 kişiye sağa çekin dedim, yolcu koltuğundaki müziğin sesini kıstıktan sonra 10 dakika Azer Bülbül'ün ne kadar büyük bir sanatçı olduğunu anlattı (sarhoş rolüyle)
3. Müşterisinden dayak yiyen 2 hayat kadınını darp raporu için hastaneye götürdüm, arabada ahlaksız teklif aldım, numaramı istediler 😀
4. Gittiğim market soygunu ihbarında beni gören eleman memur bey ben temizlikçiyim dedi, hiç bozmadan iş belgelerini istedim ciddiyetle aracından çeşit çeşit belge getirip 5 dakika boyunca nasıl kaçak şekilde Los Santos'a geldiğini anlattı
5. Tutuklanan bi elemanın (suçu silahla yaralama) arkadaşı avukat taklidi yapıp departmana girmeye çalışıp stajyer polis tarafından içeri alınınca bana savunma olarak memur bey bu adam napmış adam mı vurmuş dedi, evet diyince onun ben *** o zaman müebbet verin çürüsün içeride dedi, avukat rozetini istedim gösteremeyince sahtecilikten onu da aldık 😀
6. İllegal bir çetenin malikane baskınında helikopter pilotuydum, balkona iple 3 polis indirdim ve baskının kaderi değişti, nezarette toplu şekilde o pilot kim onu yaşatmayacağız vb dediler, kendimi tanıtınca aynı günün gecesi sivil şekilde gezerken suikast girişiminde bulundular, hepsini beylik tabancamla vurdum üstüne deneyenler müebbet yedi (karakterleri silindi, yeniden başlamak zorunda kaldılar
Haftada bir fantastik bir olay oluyor ve bazen inanılmaz eğleniyorum 😀
GTA böle bişey mi olm? Allah allah 🙂