Bu 5G bende baş ağrısı yapmaya başladı. Sizde de var mı ? 😁
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftthSon bir saat içinde 178 ziyaretçi, 69 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Elongeyds a$i çib.im sagOlsun 5g.Ynen edginleşincE randiman ard.ışı oLdu.
🤣🤣🤣
Benim gece görüşü tam çalışmıyor sanki...
sürekli hazırolda ne iş anlamadım 😀
Çocuğum olmayacakmış artık.