Samsung (bence) aptalca bir karar daha alıp sms uygulamasını da sonlandırıp, Google SMS'e geçiyormuş...
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
gerçekten aptalca bi karar, sms dahil her şey google'da olsun da donumuzun da rengini bilsinler.
Telefon yedeğiyle zaten tüm veriler google yedekleme olarak sunucusunda duruyor. He zamzung sms veya google sms zaten samsunga da googla da yedekleniyor. Zaten öğreniyorlar hocam bir şekilde. Kendi yazılımını yapar koyarsan telefona o zaman başka. 🙂
Google SMS arada izinsiz SMS atıyor, Samsung uygulaması olmazsa yine de Google kullanmam. Yedeklemeyi Google'a yapmıyorum, başka konu. Zaten öğreniyorlar diye arkamı dönüp eğilemem.
Aynen, Android telefon aldığımda ilk işim bütün Google app'lerini disable etmek. Hepsini FF üzerinden yapıyorum.
#enshittification
Google SMS spam engelleme de iyi olduğu için onu kullanıyorum. Sms'i uzun süredir haberleşme için kullanmıyorum.
Samsung SMS'de de vardı ve mükemmel çalışıyordu, sonra nedense 3. partiye bıraktılar. Samsung yazılım işinden çekiliyor diyorum kimse inanmıyor.
Ben hiç sevmiyorum google uygulamarını. Her şeyde oturum açmaya uğraşır, hesaptan çıkmayı zorlaştırır, ayarları o kadar karman çorman yapar ki anlaşılmaz. Youtube’ta premium’a zorlaması da cabası
rezil.
gidip Huawei alacağım günün sonunda.
Ben de aynı fikirdeyim, keşke kalemli telefon da çıkartsalar.
ya bu google sms de bi sıkıntı var o da bu ki çift hat kullanıyorum sms gelince hangi hatta geldiğini göremiyorum. saçma
Google'ın derdi RCS, dünyada standart hale getirmek istiyorlar. Samsung'un kendi RCS protokolü ile Google'ınki çakışma yapıyordu. Google hem baskı hem de ciddi anlamda ödeme yaparak Samsung'u ikna etti. Samsung hem teşviğini aldı hem de büyük bir operasyonel maliyetten kurtulmuş oldu. Kullanıcılar açısından üzücü firmalar açısından akıllı bir hareket.
Bol bol reklam çakar şimdi Google...
@lterlemez zaten yok muydu ara ara çıkıyor diye hatırlıyorum? Ben Fossify kullanıyorum tertemiz sms uygulaması... Spam işini de kelime ve id bazlı çözüyorum. Kafam rahat.
@kurt-umut Samsun çok itiraz alınca bıraktı diye biliyorum, reklam göndermeyi.
@kurt-umut Hepsi Samsung SMS'de vardı. Hepsini başkalarına satıp, dımdızlak bıraktılar müşterilerini, utanmasalar telefon üretimini de başkasına verecekler. Belki de verdiler, haberimiz yok.
@lterlemez Samsung 'a kalsa yaparlar. G.Kore sistemi müsade etmiyor. Milli gurur olarak görüyorlar Samsung'u ve koca ülkenin ekonomisi göbekten bağlı firmaya. Milli güvenlik meselesi sayılıyor Samsung ile ilgili konular.
@kurt-umut Doğrudur, ben artık pek memnun değilim Samsung'tan, beni yarı yolda bıraktı hep...