5 lira çıkmasa iyiymiş 🙂
https://www.hepsiburada.com/azlik-ticaret-para-sabun-icinden-para-cikan-sabun-aloevera-sabun-pm-HBC000015M179?magaza=OtelBukleti
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 207 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
O ne yahu öyle? Para satmak yasak değil mi? Sabunun içine koymak nedir. Başlı başına saçmalık.
bankalar kredi vererek aslında para satmıyolar mı?
@alinux Kredi veriyolar sana satmıyolar. Para senin olmuyor yani. Zaten kastettiğim bu değildi 🙂 Tedavüldeki fiziksel parayı satmak yasak diye aklımda kalmış.
Hangi talebin, arzı bu?
Ben de çözemedim ilginç buldum... Acaba şey olabilir mi evin yıkanmayan oğlanına bir motivasyon olarak üretilmiş oalbilir mi 🙂 çocuğum yıkan bak para çıkacak hadi oğluşummm deyip uzatıyorsun asdajsfagsfjkldas
@loop Enteresan bir düşünce.
@loop Meme şeklinde sabun yapsalar dünya daha temiz bir yer olurdu - Barney Stinson
tl yerine pound olacak plastik zaten züper satar ama burada değil uk de.