2-3 gündür veteriner arıyordum. Sadece muayeneye 2000 liradan kapı açıyorlardı. O nakitmiş ve muayene ücretiymiş, e yok ne yapayım ? bari al tedaviye masrafı neyse söyle öyle bulup buluşturalım hemen nakit isteniyor bu para e benim de şuan öyle bir durumum yoktu. Çaresizce bekledik hayvan da dün öldü gitti. Bu instagramda orada burada şov için kuş veterineriyim yok bilmemneyim bizim için can kıymetli diye martaval okuyan babası belli olmayan o. evladı veterinerlerini de anasını avradını diyorum başka da birşey demiyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • s1234 @s1234

    Biz de zamanında o paraları verip veterinere götürmüştük, yaratık yalandan bir şeyler yapıyormuş gibi yapıp paranın üstüne yatmıştı. Ne bir ilaç ne de başka bir şey vermişti. Ahh ah. Çok üzüldüm.

    • OrcunFix @orcunfix

      Tabi birde şimdi bu kuşun yaşı da vardı. Bende 5 senedir zaten vardı da benden öncesi de 5 6 sene de kuzen bakmıştı. Biraz da yabaniydi ama biz anlaşıyorduk bununla bir şekilde ısırma huyu geçmedi alıştıramadım ama en azından koluma omzuma gelirdi, abur cubura bayılıyordu. Öyle gidiyorduk son dönemlerde bende araya hastane şu bu girince biraz aksattım, ama yemini suyunu arada yeşillik vs aksatmadıkta işte ayaklarında problemler başladı yara gibi ondan sonra uçması çok azaldı uçamıyordu. Anca sadece yere konuyordu. Derken işte ishal başladı o biraz geçti gibi derken malesef dayanamadı gitti.

    • s1234 @s1234

      @orcunfix yaşı gelmiş işte yapacak bir şey yok. Evlat gibi oluyorlar, ölümleri insanı çok üzüyor. 🙁

  • awacs7n @pesatalim

    geçmiş olsun hocam, insanlık vs aranan şeyler oldu artık.

    adi herif kuşun tipine baksana zaten anlarsın bir şeylerin yolunda gitmediğini, bu işin eğitimini almışsın. ne var yani 5 dakikalık muayene için hayvanı ölüme terketmeseler?

    işini düzgün yapanları konunun dışında tutuyorum; çoğu meslekte buna benzer durumlar var. sağlık sektörü bile buna yakın durumda, ha ellerine imkan geçse bundan da beter olur.

    • OrcunFix @orcunfix

      En az 3 tane de veterinere wp'dan video resim attım ne yapabiliriz diye, hani acilse bir şekilde bakalım vs. varya o instagramda ünlüleri hepsine de yazdık attık. Arayın görüşelim diyorlar dinliyor e ama muayenemiz ücretlidir bilginiz olsun, utanmadan wp'dan da 2000 lira diye yazıyorlar. Ya durumum yok veya da olmayadabilir ya bu hayvan ölsün mü yani ? o an zor durumdayım belki bulamayabilirim ne yapayım ? insan der ya getirin bakalım bir tedaviye başlayalım parasını sonra hallederiz diye vs. 250 500 liraya satılıyor diye muhabbet kuşu canı mı kıymetsiz bunun ? ayıp ya böyle mesleği paraya çeviren, para odaklı bakan haysiyetsiz ne kadar kansız adi şerefsiz varsa topunun 7 ceddinini dinlene dinlene silkeyim.

    • awacs7n @pesatalim

      @orcunfix sakin olun hocam.
      geçen sene ameliyattan yeni çıktım ve bilincim henüz tam olarak yerine gelmemişti, ödemeyi nakit almak için beni aradılar. telefon kulağımda ne dediğimi tam olarak bilmiyorum, lan ameliyattan çıktım ben.

      hatta konuyu burada paylaşmıştım, ödemeye dair belge vermek istemeyince kuzenim ödemeyi nakit vermek istemiyor. anlaşamayınca ameliyat sonrası hasta yatağında bilincim tam açılmadan beni arıyorlar ve kuzenimle iletişime geçmemiz söylüyorlar.

      adi kadın öldün mü? bekle bilincim yerine gelene kadar, kaçmıyor ki paran. ben sağlık sorunlarından dolayı o yataktayım ya zaten, insan canının bir kıymeti yok.

  • HttPs @https

    Yazık olmuş 😔
    bende de var şuan 11 yaşında ve iyice yaşlandığı belli oluyor. ara sıra ayakta durmakta bile zorlanabiliyor 😞 çoğunun bir şey yapabileceğini de zannetmiyorum açıkçası, veteriner bile olsa insanlar kuş diyip geçiyorlar canının kıymeti yok. onların...

  • Ronnie James Dio @ronniejamesdio

    Instagram'dakiler getir bakayım diyemez çünkü bunu gören bin kişi benim hayvanıma da bak diyecektir başa çıkılmaz yani. En iyisi mahalle veterinerinden selamünaleyküm deyip içeri girmek ve şansını denemek.

    • OrcunFix @orcunfix

      Basa bas bağırıyor instada ki, yok öyle can böyle can çoğu veteriner kuşlara bakmaz vs. biz bakıyoruz işimiz kuş veterinerliği yok bize ulaşın yok herşeyi sağlıyoruz can daha kıymetli palavralarını sıkıyor selam veriyon '' KARDEŞ İKİBİN TEĞLE VERECEN '' diyor. 😀 2 tanesi getirin bakalım ama ücretlidir diyor. Ücreti vermeden muayene etmeyiz diyor. Mahalle de birtane var o da ben kuş bakmıyorum kanatlı hayvan ile ilgilenmiyoruz sadece kedi ve köpek bakıyoruz diyor.

  • AAY @ademalp

    Bizim buralarda insan canının kıymeti yok. Hangi hayvan haklarından bahsediyorsunuz. Paran kadar insansın yoksa dostların bile yüzüne bakmıyor.