Arkadaşlar bir düşüncemi paylaşmak istiyorum
Şimdi iphone 14 pro kullanıyorum. Yeni telefon alacağım zaman 4. Aydan sonra alıp kayıt ettirmeden 16 ay kullanırım diyorum sonra 4 ay iPhone 14 pro sonra 8-4 ay olarak devam
Sizce mantıklımı yurt dışı alınca nerdeyse yarı fiyatı oluyor
Son bir saat içinde 236 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Mantıklı oluyor tabi çift donanım tek fiyatına. Fabrikadan çok kazanıyorlar. Bir üründe %104 vergi olması akıl tutulmasıdır.
Aynen. Motorlu araç.lar keza benzer durumda. Hele sigarada yüzde 800 - 900 civarı vergi var, akıllara ziyan.
Çoğu kişi öyle kullanıyor bu arada. Hatta bazıları 2 tane iphone alıyor öyle takılıyor. Belki buradan 1 tane parasına geliyor ama adam diyor ki olsun 2 telefonum var biri kırılır ona geçerim kafam rahat diyor daha az eskiyor diyor veya 2. satarım ilerde vs diyor haklı da yani çok var öyle alan.
İkinci iPhone geçiş için çok rahat olur ama ben oneplus felan deneyimlemek istiyorum 🙂
@samedl O da olur tabi. Birde tabi insanlar yasa çıkar diye de korkuyor da onu da dert etme ya pilli mobil modem her işi çözer. Hata iphone da ikos cihazı da var magsafe'e takılıyor powerbank gibi bitti. 😀
Şimdilik mantıklı. Yarın bir yasa çıkar tamamen mantıksız olabilir.
Yasa çıkarsa kullandığıma sayarım erken çıkmazsa tabi 😀
Sim kart ve e-sim değişimleri sizi yormayacaksa, her hangi bir anda gelen düzenleme sizi zora sokmayacaksa kullanılabilir.
Düzenlemeyi göze alırımda e sim sıkıntı 🙂 çift fiziki sim olan bir şey almak daha mantıklı
@samedl iPhone tarafında çok kısıtlı bölge için çift fiziki sim var diye biliyorum, ulaşılabilir olmayabilir. Beş yıla tamamen e-sim'e bile geçebilirler. Android tarafında hala alternatif bir kaç cihaz bulunabilir.
@samedl fiziki çift sim cihazlarda hile hurda çok oluyor dikkat et. Toplama cihazlar vs piyasada cirit atıyor. Sonra iki zarda seksenlik olma 😀