Arkadaşlar bir düşüncemi paylaşmak istiyorum
Şimdi iphone 14 pro kullanıyorum. Yeni telefon alacağım zaman 4. Aydan sonra alıp kayıt ettirmeden 16 ay kullanırım diyorum sonra 4 ay iPhone 14 pro sonra 8-4 ay olarak devam
Sizce mantıklımı yurt dışı alınca nerdeyse yarı fiyatı oluyor

BeğenFavori PaylaşYorum yap