#diecast #diorama Ufak "Porsche Roxy" diorama denemesi, araç custom'ı ve boya işleri baya uğraştırdı yeteneksiz olduğum için 🙂


#diecast #diorama Ufak "Porsche Roxy" diorama denemesi, araç custom'ı ve boya işleri baya uğraştırdı yeteneksiz olduğum için 🙂


Son bir saat içinde 270 ziyaretçi, 77 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Very nice start, keep up the good work, please...
Teşekkürler, bunu hediye olarak yaptım. Mini figür boyama işine devam ama. Hoşuma gitti kafayı boşaltıyor.
@hardes Güzel bir hobi, ama zaman, atölye ve malzeme istiyor...
@lterlemez Aynen öyle alan lazım, Facebook gruplarında ağzı açık bırakan güzel çalışmalar var koca bir şehir yapıyor insanlar. Zamanı yaratmak da biraz kişiye kalıyor 🙂
güzel olmuş.
o yol bayır aşağı....
Arabayı siz boyadıysanız, çok iyi boyanmış.
Kendi boyası, üzerine dekal uygulayıp jantları boyadım. Boya işine girmedim ileride düşünüyorum.
Eskiden akıştan @burak-oztan vardı o da paylaşıyordu hep askeri dioramalar falan çok uzun süredir görmedim. O da galiba ts'i bırakanlardan. 🙁
#Dunth Dunthlandınız.
Temu açık olsaydı ben de başlayacaktım 🙁
Güzel olmuş hocam bence elinize sağlık.
@bobrekus Teşekkürler, görseldeki malzemelerin hepsi buradan. Ancak dediğiniz gibi Temu'da ucuz ve çeşitli çok seçenek var, kapanmadan önce ben de aldım birkaç dekorasyon parçası.
Ne güzel akvaryum olur. 😀