Arkadaslar digital bir lisans sitesinden ihtiyacim dolayisi ile windows 8 lisansi aldim. Ancak 10 dakika icinde otomatik.olarak teslim demesine ragmen saatler gecti teslim edilmedi. Bende isim acil oldugu icin baska bir yerden aldim. su dakika itibari ile hala urun teslim edilmedi destek sayfalarina ve whatsapp destek hattina mesaj attim teslim edilmeyen siparisin iptal edilmesini istiyorum diye. Bu arada ekran goruntulerini de aldim. Yalniz simdi tuketici haklarina kanununa baktim digital urunlerde iade olmuyormus. Bu durum benim icin gecerli olur mu urun teslim edilmedi cunku?

BeğenFavori PaylaşYorum yap