beyler 1.6 cdti 2016 k kasa kazasız tramersiz ufak tefek gamzelerı varmıs sadece 116 bin km soguk iklimde agrı da arac motor ısıtılıp haraket ettırılıyor yag degısımı duzenlı fıltre degısımı yapılıyorbır kac ay once sadece egr temızlıgı yapılmıs ısık yaktıgı ıcın dynamıc paket sunrofflu manuel arac ben ozellıkle manuel ıstıyorum zaten 900 kagıda verecek arkadasım bu arada 900 anlastık ama aracı agustosta alacagım ne olur o zaman oda var sizin fikirleniz neler isteklerım az cok bellı guclu olsun az yaksın porblem cıkarmasın zıncır olayı var oda 90 bın km de degısımıs o bıraz malıyetlı onada yapıcak bısı yok artık dusuncelerınız neler ? #OtoSeyir

BeğenFavori PaylaşYorum yap