Bu Turkiye nin algisini avrupa da kim bozdu kardesim tek tek duzelte duzelte bir hal oldum. Herifler bizi kopek dusmani saniyormus saka gibi :/ Kimse bilmiyor evlerin hayvanat bahcesi oldugunu...
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Muhtemelen şehirden toplanıp ıssız bir adaya terk edilen ve açlıktan birbirlerini parçalayan köpekler nedeniyledir. Animesi de yapılmış Japonlar tarafından. Bu yüzden yer etmiş olabilir.
Kendi sokaklarında başıboş köpek yoktur. Hepsini itlaf etmişlerdir. Bize köpek düşmanı derler.