Aylık böyle 1.000.000 tıklanma alan bir site yönetiyorum ama 0 lira kazanç... Sizce neden? 😀 (Bot yok, organik tıklanmalar, çoğu Google'dan geliyor)
#akış #teknosoru #website #hit

Aylık böyle 1.000.000 tıklanma alan bir site yönetiyorum ama 0 lira kazanç... Sizce neden? 😀 (Bot yok, organik tıklanmalar, çoğu Google'dan geliyor)
#akış #teknosoru #website #hit

Son bir saat içinde 191 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Kâr amacı gütmeyen bir iş olmalı 😀
İyi tıklayamıyorlardır 🤡
Kamu kurumuna ait bir site mi
Daha spesifik yanıt veren olduğu için yanıtınızı hatalı kabul ediyorum. 😀 Okul sitesi.
Okul sitesi? MEBe bağlı.
Bildiniz. 😀
@nakah 🥳
Çocuklara uygun olacak şekilde reklam koyup okullara gelir yaratsalar?
Bir velinin CİMER şikayetiyle aylarca başı ağrır. Değmez.
Trt bile google reklamı koyuyor. Biz de koyabilmeliyiz aslında.
@undefined Cimerlik bir şey değil devlet kendi izin verecek okullara.
Arkaya backlink koy :p
Atmasınlar memurluktan? 😀 Muhtemelen engel vardır bunla ilgili. Yani link verilebiliyor ama link verilen siteye bir katkısı olmuyordur bence.
nasıl bir okul ki bu aylık 1M tık alıyor sitesi.
Çok sık aratılan genel bazı şeylerle ilgili haber girmiştim. Okulumuzun kendisiyle hiçbir alakası yok, genel meb ile ilgili bir durum ama meb'den daha çok benim haber çıkıyor ilk başta. O yüzden bu kadar hit.