şu ortamda çay muhabbet eşliğinde belki 200 saat fifa oynamışızdır, yakın bir arkadaşımın evi 🙂 bir de oyunlar insanı asosyal yapar diyorlar, kullanmayı bilmeyeni bıçak da katil yapar o zaman! muhtemelen oyunlar gibi medyum araçları olmasa böyle güzel anılar biriktiremezdik hiçbirimiz.. üstelik sadede sosyal değil bireysel anlamda da kaliteli vakit geçirmek; çarpıcı senaryolar üzerinden duygusal ve ufuk açıcı deneyimler yaşamak da oyunların insana kattığı bir değerdir bana göre..
#oyunumadokunma

BeğenFavori PaylaşYorum yap