Bendeki monitörde bi sorun vardı ekranda çizgiler çıkıyordu servise yollayacaktım, hatırlayan vardır konuyu. Heh işte o konuda bi salaklık yaptım (yapmışım daha doğrusu) ki sormayın. Felaket üzüldüm fark edince. Tahminlerinizi alayım, tutturamazsanız kendim açıklayacağım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap