merhabalar. evde şöyle bir monitör buldum kutusundan çıkardım tozlanmış ancak hiç kullanmamışım. hobi evimde buldum. kutuyu attım taktım çalıştırdım baya güzelmiş. düşünen arkadaşlara tavsiye ederim.
Son bir saat içinde 219 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
biri yanlışlıkla alır malır. ironi yaptığını söyle bari.
ben fiyatını bilmiyordum hocam nette yazdım bunu görünce kopyaladım modeli bu diye. ben aldıgım zamanı ve fiyatı bilmiyorum. hobi evimde buldum kolileri kurcalarken
teşekkürler ceyizime aldım