Deli meli ama benzetmesi hoşuma gitti. Hakikaten de öyle. İnsanlığa en çok zarar veren ve verecek olan teknolojik gelişme olabilir. Her yer içerik çöplüğüne döndü şimdiden en basit etkisi. Daha ortada o kadar da ciddi bir sıkıntı yokken bile insanları işinden etmeye başladı. #YapayZeka
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
daha ne istiyorsunuz acaba 😀 çıkın şu köle zihniyetinden
Bu adamlar yaptıkları yatırım için tabi ki reklamını yapacak hiç birisi kötülemez ve daha çok para verin diye şişirdikçe şişirecekler. %20 ye düşecek toplam pazar ileride
Kendisinin bir AI firması, AI yatırımı yokken AI çok kötü bir şeydi. AI firması olunca AI süpersonik bişey oldu. Yeah, right...
Ben çok olumsuz algıladım bu tweeti ya. 😀 😀
https://teknoseyir.com/durum/1795046