Ofiste sıkılınca küçük bir video çektim. Arkadaşım da sağolsun kırmadı oynadı. Severance müziği iyi gider dedim. Biraz videoyu şekillendirdi gibi oldu. Sizle de paylaşayım istedim.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Görüntü kalitesi çok iyi.
Teşekkür ederim.
Çok iyi görünüyor ama bir senaryo olsaydı keşke.
Tahsiliniz sinema ve televizyon üzerine mi?
Tamamen hobim, eğitimim yok sinema ve televizyon üzerine. Eğitimim bambaşka bir konuda.
Öyle hadi bir çekelim dedik de girdik. 1 saatte çekildi. Kurgulandı ve colorgrade edildi.
@armv7 Bu arada siz Blender'da da bir şeyler üretiyordunuz sanırım. Sanata yönelik bir yetenek var demekki.
@memedeath Teşekkür ederim. Grafik tasarım yaparak hayatımı geçindiriyorum. Blender, video ve fotoğraf kısmı daha çok hobi kısmı. Konuya girdiniz diye anlatma isteği doğdu. Teknolojinin sanatla birleştiği bir sürü alanda üretim yapıyorum. Kültür turizm bakanının katılacağı bir etkinlikte wallmapping ile yapılmış bir gösteri de yaptım. Bu etkinliğin planlanmasından, wallmapping videonun çekilmesi ve tasarlanmasına, ses ve görüntü ekiplerinin yönetimine kadar. Başka bir gün bioxcin markasına 3d ürün animasyonu yapıyorum. Başka bir gün bir işletmeye logo çiziyorum. Başka bir gün web sitesi yapıyorum vs vs. Sanatın değilse de zanaat'in çok fazla alanında hem amatör hem profesyonel üretim yapıyorum.
@armv7 Çok başarılı. Yeteneğin tanımı işte. Devamını dilerim.
güzel olmuş, emeğinize sağlık.
Sinematografik olarak birçok Türk dizisinden daha iyi olmuş.
@armv7 Hocam sen antep'de mi yaşıyorsun ya, belediye binası olduğunu videodan tak diye tanıdım. 😀
Evet, antepte yaşıyorum. 1.5 yıl falan oldu taşınalı.
@armv7 Belediyede mi çalışıyorsun peki hocam
@temp Evet hocam.