İstanbul Kocamustafapaşa ve Samatya bölgesine geldim bugün annaneme, bir baktım yeni bir Fiber gelmiş binaya, kutuda hiçbir şey yazmıyor ama Kabloyu incelediğimde FİBİMNET yazdığını gördüm. Binada hali hazırda Türksat Fiber ve Türknet GigaFiber var, şimdi üçüncü fiberimiz FİBİMNET ile geldi. Akıyor Maşallah 😅

Yapmasam olmazdı. 🤣
Karikatür paylaşma, yasak burada, banlanırsın 😔
@xahve Karikatürü Gemine ile çizdirdim. Kimseye ait değil.
Neden böyle bir versiyon yaptığını anlayamadım 🙂
Doğup büyüdüğüm yerler. Cerrahpaşa Yedikule arasında bisiklet ile geçmediğim sokak yoktur.
Ben de Cerrahpaşa doğumluyum 😅 çok iyi bilirim