İstanbul Kocamustafapaşa ve Samatya bölgesine geldim bugün annaneme, bir baktım yeni bir Fiber gelmiş binaya, kutuda hiçbir şey yazmıyor ama Kabloyu incelediğimde FİBİMNET yazdığını gördüm. Binada hali hazırda Türksat Fiber ve Türknet GigaFiber var, şimdi üçüncü fiberimiz FİBİMNET ile geldi. Akıyor Maşallah 😅

BeğenFavori PaylaşYorum yap