Kcd2 ana görevi 79 saat sonunda bitirdim. İlk oyunu oynamadım. Hikayesi ile ilgili 1-2 video izledim ve 2. oyuna başladım. Başları biraz zorlasa da oyun müthiş bir deneyimdi. Resmen kitap okumak gibi bir tecrübe. Bence bu oyunun çok konuşulmamasının en büyük sebebi insanların zor ve uzun olması nedeniyle oynamaktan çekinmesi. Zorluk çok olmasa da süre açısından da haksız değiller. Gerçekten iyi vakit istiyor. Fakat oyunda o kadar emek var ki, tek rakibi bence Rdr2 olabilir. Her mekanın, her binanın, her köşenin tasarımı detaylandırılmış. Bir yer, başka yere benzemiyor ve haritalar oldukça büyük. Hikaye çok akıcı. Karakterler çok derin. Böyle bir oyuna daha ne yapılabilir gerçekten bilemiyorum. Verilen emeğe hayran kaldım. Şiddetle öneririm. ⚔️

Platform: Ps5

BeğenFavori PaylaşYorum yap