aaa bizim banlar kalkmış. ne zaman kalktı acaba
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#standup#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 269 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hayırlı olsun 10 yıldır banlıydınız galiba
2018 gibi kalkmıştı. Bilemedin 2019.
Hayret 11 yıldır hiç mi hesabını unutmadın. 😁