@shinsekuruza Evet, bi de öyle saçma sapan bi savunma görmüştük burada. Seçim zamanları "koyduk mu" şeklinde takılan elemanlar "ben geçen perşembeden beri oy vermiyom benim ne suçcum var hacım ://" moduna girdi.
@amurado bu adam hapisten kaçmamış, bunu salmışlar hadi diğer hapishaneye kendin git denmiş. cinayetten cezası devam eden kişiye bunu demek çık birilerini öldür demekle aynı şeydir.
@agah "7242 sayılı Değişiklik Kanunu (14 Nisan 2020) ile, açık cezaevine geçiş koşulları yeniden şekillendirildi. Özellikle kasten öldürme, cinsel suçlar, terör suçları gibi ağır suçlar için açık cezaevine geçiş zorlaştırıldı ve idare-gözlem kurulu ile infaz hâkimi onayına bağlandı."
Sen haklısın bu arada. Yazdığına karşı bir argümanım yok. Zorlaştırılmasına rağmen üzerinde çalışılmasına rağmen infaz kanunun savunulacak hiçbir tarafı yok. Bu arkadaş başına taş düşse beni etiketliyor. Valla bu ülkenin bu durumu benim eserimse gurur duyulacak çok yanı da var.
Bi dakika. Bir cezaevinden "sen şu diğer cezaevine gideceksin artık" diye kendileri gitsin diye kapıdan bırakıyorlar mı insanları? Bi açık açık kaç git demedikleri kalmış. Dünyadaki hangi ülkede böyle bir şey var ya
@amurado @kiniks göbek atın, sizin eseriniz bu.
🤣
@shinsekuruza Evet, bi de öyle saçma sapan bi savunma görmüştük burada. Seçim zamanları "koyduk mu" şeklinde takılan elemanlar "ben geçen perşembeden beri oy vermiyom benim ne suçcum var hacım ://" moduna girdi.
evet 25 yıl önce ülkede cinayet işlnemiyordu, hapisten kaçan yoktu. Güllük gülistannlıktı heryer.
@amurado bu adam hapisten kaçmamış, bunu salmışlar hadi diğer hapishaneye kendin git denmiş. cinayetten cezası devam eden kişiye bunu demek çık birilerini öldür demekle aynı şeydir.
@agah "7242 sayılı Değişiklik Kanunu (14 Nisan 2020) ile, açık cezaevine geçiş koşulları yeniden şekillendirildi. Özellikle kasten öldürme, cinsel suçlar, terör suçları gibi ağır suçlar için açık cezaevine geçiş zorlaştırıldı ve idare-gözlem kurulu ile infaz hâkimi onayına bağlandı."
Sen haklısın bu arada. Yazdığına karşı bir argümanım yok. Zorlaştırılmasına rağmen üzerinde çalışılmasına rağmen infaz kanunun savunulacak hiçbir tarafı yok. Bu arkadaş başına taş düşse beni etiketliyor. Valla bu ülkenin bu durumu benim eserimse gurur duyulacak çok yanı da var.
@amurado "Utanmanız yok" yok derken bunu kastediyordum işte. 😄
@alipektas ben ne utancam kılıçdara verenler utasın.
Bi dakika. Bir cezaevinden "sen şu diğer cezaevine gideceksin artık" diye kendileri gitsin diye kapıdan bırakıyorlar mı insanları? Bi açık açık kaç git demedikleri kalmış. Dünyadaki hangi ülkede böyle bir şey var ya
Laboratuvar gibi ülkeyiz; her şeyi deniyorlar.
Açık cezaevlerinin prosedürü öyle, başta da açığa konulacaksan 10 gün teslim olma süren var.
vatandaşın ülkeye olan inancını yok etmek için ellerinden geleni yapıyorlar, bir ülke en temiz işte böyle işgal edilir.