Çekmeköy 5G Vodafone
Bir saat olmadı şu testi yapali.
Sinyal 5G. Hız bildiğiniz ekteki gibi. Zerre şaşırtmadı.

Çekmeköy 5G Vodafone
Bir saat olmadı şu testi yapali.
Sinyal 5G. Hız bildiğiniz ekteki gibi. Zerre şaşırtmadı.

Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
X'te biri test yapmış yüksek hızda. 2 gb veri tüketmiş iki testte.
Zaten sorun hızdan çok kotalar. 2025 yılında kotalar 20-30gb... Yahu düzgün bitrate'e sahip dolby filan 4k film zaten 20-30gb... Bir tane film izletebiliyor kota 😀
Filmi 4G de izler. Düşük gecikme 5G filan deyip boyle hiz mi olur? Deme bari
5g ye hiç gerek yoktu kim ne derse desin. Firmalar deli gibi reklam basıyorlar hepsinin parası bizlerden çıkacak.
Düzgün 4G olsun yeterli, 3G zamanı da gayet iyi çekiyordu sırf 4G iyi olsun diye ayarını kısıtlar. 5G için de aynı şey olacak safi zarar. 4G iyi şuan da şikayetim yok.
Turkcell dün zam yaptı....
Sen a.h misin?hiz testi yaparsin?hiz testini yaprken eksik yapmissin ziplayacaksin hoplayacaksin oye yapacaksi.sonra hiz testj yapacaksin