bu kolay gelsin sendeo ile birleşince kargo takip işi ne kadar iğrenç olmuş ya, kargo nereden geliyor, şu an nerede hiç bir şey görünmüyor. sadece yolda yazıyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • burak karakus @yokkullaniciadi

    Pazartesi günü gelmesi gereken kargo yetişmediği için gelmedi. Dün de aynı sebeple gelmedi, bugün de haber yok. Buna mukabil, aynı kargonun anlık takibi pazartesi yapılamıyordu, dün yapabildim, bugün yine tık yok:)

    Yaz mevsimi başlarına göre olumsuz anlamda çok fark var firmanın çalışma stilinde. Bir şey oldu ve bozuldu resmen. Bu arada yukarıda bahsettiğim 3 günlük gecikmeyi saymıyorum, çünkü onun sebebi 6-13 ekim indirim dönemi. Yoğunluğu anlayabiliyorum. Firmanın problemleri dönemsel değil, genel. Mesela hiç "yola çıktı" mesajı gelmeden kargoyu teslim aldığım bile oluyor.