Arctic termal macuna gelen bir yorum 😀 benim durumu özetliyor

Bende de asus tuf a15 serisi bir laptop var en son arctic mx6 sürmüştüm dün sıcaklıga bir bakıyım dedim 96 derece oyunda 🤯zaten zor sürmüştüm şimdi tekrar yenileyecegim çok mu koydum kötü mü sürdüm kafam takıldı.

BeğenFavori PaylaşYorum yap