Sahibinden de araba ilanı koydum ertesi gün arabam.com dan wp mesajı geldi. Bekleme bize sat anında hesabında cart curt. Sarı siteden otomobil ilanlarındaki numaraları alıp mesaj postluyorlar.
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
İlan koymuşsunuz, ilgilenmişler, fena mı? 😀 Oradan bilgilerinizi alıp tencere satmaya çalışmıyorlar sonuçta.
ilan vermişsiniz onlarda almak istemişler, bana pek sorun var gibi gelmedi.
Bence hemen ilandan kaldırın, böyle saçmalık mı olur? Araba satayım diyorsun, ilan veriyorsun, arabanı bana sat diye arıyorlar, ne günlere kaldık arkadaş.
Cevap yazmadım. Bu sistemler hiç bir zaman ederinde para vermez.
Rezillik resmen satmaya çalıştığın arabayı almaya çalışıyorlar