beyler yapı kredi yıllık kart aidatı alınacak ama %100 iade edilir diyerekten 3700 tl yıllık kart aidatı kesmıs geri istediğimde %75 geri verebiliriz 6 ay kart acık kalırsa diyor ben kabul etmiyorum yalan ile o kartı verdikleri için zaten halı hazırda kartlarım vardı cunku şimdi şikayet kaydı actı dinlenicek filan dedi konuşmalar bir de yıllık kart ücreti 6. ayda nasıl alınabılıyor yılı dolmamıs hadı alınıyor nıye yıllık ucretı alınıyor bilgili biri varsa aydınlatabilir mi?

BeğenFavori PaylaşYorum yap