Hayatınız boyunca tek bir klavye kullanma hakkınız olsaydı ne kullanırdınız?
Ben Keychron K10 Max'ı gözüme kestirdim, tam boy klavye ve sağ cmd/alt tuşunun sağında fn yerine option/win tuşu olması benim için başlı başına bir kriter.
https://www.keychron.com/products/keychron-k10-max-qmk-wireless-mechanical-keyboard

Razer huntsman red switch olacak ama purple kafa şişiriyor
kalite olarak nasıl hocam? eski razer klavyeler baya övülüyor ama yenilerinde kalite düştü diyolardı
@iboocum bende ilk versiyonu var. Bundan önce çok kaliteli klavyem olmadı o yüzden karşılaştırma yapamam ama bence kaliteli bir ürün. Benim için parmağımı tuşa koyunca tuşun oynamaması önemli. Bu klavyede tuşlar oynamıyor. Ayrıca çift kat pbt kaplama. Soyulma dökülme falan olmuyor. Her türlü rgb ayarı var. Ben tek renk beyaz kullanıyorum ama istenirse her tuş için ayrı ayrı renk verilebiliyor. Oyuna göre klavye renk değiştiriyor. Diablo 4 oynarken 3. Tuştaki skill kullanım dışıyken 3. Tuş kırmızı yanıyor skill aktif olunca tuş beyaza dönüyor mesela. Ne bileyim başka bir oyunda peşine polis takılınca kırmızıya dönüyor. Level atlayınca klavyenin tamamında bir animasyon oluyor... Özellikle karanlıkta keyifli oluyor. Switchler zaten optik mekanik. Benim için olmazsa olmaz optik klavye. Zamanla çift basma veya basmama gibi sorun olmuyor. Logitech g410 atlas spectrum klavyem vardı neredeyse her tuş çift basmaya başlamıştı. O günden sonra normal mekanik klavyeye lanet ettim. Optik harici klavye alınmaz bana göre.
ISO olurdu. Enteri büyük seviyorum.
Güzelmiş klavye
Hangisi olurdu bilemem sonuçta hepsini denemiş olmadıktan sonra nasıl karar vereceğiz buna 😀 Ses tekeri olmayan bir klavyenin şansı yok ama onu söyleyeyim. Ses tekeri en önemli kriterlerden
tabi bilemeyiz de sizdeki ses tekeri gibi kriterler önemli işte 😀 ben macbooktaki klavye düzenine çok alıştım media kısayolları bile aynı konumda keychronda o yüzden çok ısındım bu markaya. bi de hotswap özelliği var daha uzun ömürlü olur diye düşünüyorum
optik mekanik herhangi bir marka klavye.
Wooting 80HE:
https://wooting.io/wooting-80he/wooting-80he
corsair k55 pro rgb yıllardır aynı tuş takımını kullanıyorum. mekanik olsun diye bir derdim yok. multimedya dedikleri ses kısma açma, oynatma durdurma tuşları olması ve 6 tane programlanabilir tuş olması benim hayatımı kolaylaştıran etkenler
aynısı bende de var hocam, hatta her klavyede macro tuşu arıyorum. ancak macbookta icue bu klavye ile çalışmıyor bende, ve kablosuz tercihim var
@iboocum aa. mac tarafını hiç bilmiyorum. windows dışında diğer arkadaşlara çok şans vermedim 😀