Şu pkk'nın kaçırdığı mit daire başkanları konusunda ne düşünüyorsunuz? Abi benim içim daralıyor bu nasıl bi acizlik, bi devlet buralara nasıl düşer kabus gibi yaa. İki tane daire başkanının savunmasız yurtdışında hem de pkk'nın sözünün geçtiği bir lokasyonda ne işi var? Adamlar itiraf etmiş bir sürü şeyi, sonrasında bir sürü örgüt içi infaz olmuş mit ajanı diye. Ki bu sadece eylemlerden yayınladıkları videolardan bildiklerimiz. Kaç yıl ellerinde kaldı iki üst düzey görevli, neler neler anlatmışlardır ne zaafiyetler vermişizdir tahayyül edemiyorum. Şöyle bi acizliği dünyada yapan başka bi istihbarat örgütü olabilir mi sizce?

Eski bilmem kurumunun basi sagda solda kasila kasila gezmiyor mu? Bu kuruma gelene kadar yillarca orgutun elinde esir dusmus askerlerimiz olmadi mi?
Devletin her yerinden acizlik akiyor zaten.
yok öyle değil onların hepsi f... dür.
Basiretsizlik, ülkenin paçalarından akıyor artık.
Ama elini cebine atıp, karizmatik şekilde yürüdü.
şimdiki kurum başkanının zaman gastesi yazarı olması peki?
Bilmiyordum da, şaşırdığım da söylenemez.