Artık Samsung sporluyum ve ara sıra iPhone'dan farklı gördüğüm şeyleri yazmayı düşünüyorum.

Bugün şunu farkettim.

Normalde sağdaki kapatma tuşuna bastığınızda ekran kapanır ve telefon kilitlenir şifre varsa.

Ancak eğer navigasyon açıksa ve benim gibi telefonu elinizde tutup arada bir açma tuşuna basıp, ekrana bakıp sonra ekranı tekrar kapatıyorsanız, her açıp kapattığınızda şifre sormuyor, doğrudan navigasyon açılıyor, bakıp tekrar kapatabiliyorsunuz, bir süre sonra tekrar aynı şekilde. Çat çat seri oluyor yani.

Basit görünüyor, ne var bunda diyeceksiniz ama bir yandan araç kullandığım için çok efektif olmuş, hoşuma gitti.

Ayrıca şöyle bir şey de denedim. Tamam ekranı şifre sormadan şak diye açıp navigasyonu gösteriyor da telefonu elimden bıraktığımda ya yan koltukta oturan biri, telefonu alıp açarsa ne olacak şifre sormadı? Meğerse sadece navigasyonu açıyormuş. Yani yukarı kaydırıp herhangi bir uygulamaya girmeyi düşünürseniz direkt şifre soruyor. Yani aslında navigasyonu kilit ekranı üstünde çalıştırıyor. Güzel düşünülmüş.

#SamsungS25Ultra

BeğenFavori PaylaşYorum yap