#MarvelSpiderManRemastered oynuyorum. 25 saat geçti, çok keyif alıyorum. Etkinlik ve yan görevlerin de tamamını yaparak senaryoda ilerliyorum. O yüzden çok erkenden baya geliştirerek ilerledim. İkinci oyunu da sanırım indirime girmeden aldıracak bana.

Resmi de oynarken çektim.
Bende hala oynanmayı bekliyor. Bir kere başladım ve saat dolmadan sıkıldım sildim. Rdr ve rdr2 yi mesela defalarca bitirdim ama bazı oyunlar sarmıyor beni. Daha geçen hafta rdr2yi sanırım 4. Defa bitirdim.
@muaddib tesadüf bundan önce tam 100 saatlik RDR2 oynadım. RDR2 bambaşka bir şey gerçekten. Ama bunun kadar eğlenmedim. Bu tam kafa dağıtmalık oyun.
https://teknoseyir.com/durum/1746312
Almaktan vazgeçmiştim de bu tarz gönderiler bana en sonunda aldıracak 😀 Spider-Man serisine ayrı bir ilgim var normalde süper kahramanları sevmesem bile.
ne ara 25 saat oynadınız 🙂
Pardon 24 saatmiş 😁
MJ sahneleri dışında bütün oyunları çok güzel.