Selamlar, pil şarj cihazı bakıyorum. Varta'nın şu cihazını gözüme kestirdim: https://app.hb.biz/qyI3MtQnBqCY . Nasıldır sizce? Saçma bir soru olacak belki ama ben bu cihazla farklı marka pilleri de şarj edebilir miyim?
Son bir saat içinde 93 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Tüm şarjlı pilleri şarj edebilirsiniz. Cihaz da gayet iyi.
Fiyatına göre gayet iyi görünüyor. Tüm markalar şarj olur. Eğer ki 18650/21700 vs gibi pillerle işiniz olmayacaksa sadece AA ve AAA pillerle işiniz varsa gayet alınır bir ürün.
Edersin sorun olmaz.
Yakınınızda ikea varsa bu da olabilir.
https://www.ikea.com.tr/urun/stenkol-yesil-beyaz-sarj-edilebilir-pil-ve-pil-sarj-cihazi-59419637
Sitesinde sepete eklenmiyor😢.
Şimdi baktım da bu daha mantıklı gibi🙂.
https://www.ikea.com.tr/urun/stenkol-ladda-yesil-beyaz-sarj-edilebilir-pil-ve-pil-sarj-cihazi-89419626
Sadece şarj aleti olarak da satılıyor.
https://www.ikea.com.tr/urun/stenkol-yesil-beyaz-pil-sarj-aleti-90496954
Hepsi burada işte🙂.
https://www.ikea.com.tr/kategori/pil-sarj-aletleri
@root61 ben de ikeanın pillerini ve şarj aletini kullanıyorum. şu ana kadar bir sorun yaşamadım. zaten 250 liraya bu şekilde bir şarj aleti de yok sanırım. bu da pillerin linki,
https://www.ikea.com.tr/kategori/sarj-edilebilir-piller
@root61 işi pil olan bir markadan almayı tercih ederim hocam.
@senturkmurat1999 Genel olarak övülen piller hocam ama siz bilirsiniz. Halen devam ediyor mu bilmiyorum ama Eneloop üretimi piller. Şarj aleti de 4 kanallı.
https://forum.donanimhaber.com/sarjli-piller-hakkinda-her-sey--11309414?q=ladda
O ladda piller efsanedir haberiniz olsun. TEst edildi onaylandı TR'dekiler de aynıydı bir dönem
https://www.reddit.com/r/batteries/comments/omuns6/new_ikea_ladda_nimh_batteries/
şöyle bir cihaz alın bence, hem daha uygun fiyatlı hemde daha kaliteli ve geniş uyumlu.
https://share.temu.com/Zvhzl1RvzZA
Bende bu ürün var. 4 senedir kullanıyorum, gayet memnunum.
Yorum yazan herkese teşekkürler. Cihazı sipariş verdim.
https://www.trendyol.com/xtar/vc2sl-tasinabilir-lcd-ekranli-li-ion-ni-mh-ni-cd-pil-sarj-cihazi-2li-p-813797930?boutiqueId=61&merchantId=121785