https://youtu.be/8LSuUX-96bU
Neeee gümrükte sınır mı varmış?? 1500 Euro değil miydi o? 150 olmuştu diyorlardı??? 30 diye biliyorum ben...!
...Diyen saf dostlarım için...
Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Ya lanet olsun. Greenote süpürgenin toz haznesinin açma kapama yeri kırıldı. Sırf bu gümrük muhabbeti yüzünden alamayacağım. Derme çatma kullanılacak mecburen. Sebep olan herkesin ben...
mandal mı kırıldı hocam senin de 😀
@m-menguc he ya. Düşürünce. Nasıl yapcaz? Modeli sende miydi sanki 3D modeli vardı? GSC60 mıydı?
@hamdi aynen gsc60. ben daha çizmedim. işin kötüsü yazıcıyı da sattık 😀 bambu a1 alıcam. şekli basit, elime düzgün bi kumpas geçirip çizeyim şunu 😀
@m-menguc valla çok makbule geçer. Bende A1 aldım yeni, güzel cihaz. Tavsiye olunur. Yalnız Metatech adisi 1 ayda anca ulaştırdı elime. Onun haricinde Ankara'da isen basabilirim senin içinde.
@hamdi yok değilim hocam. ben de metatechden alıcam 6 taksit yapıyor. ben bugün yarın çizer sana atarım sen basarsın. ben 1 aya kadar anca alırım a1'i. yıl sonu iyice patlattık kartları 😀
https://www.hepsiburada.com/magaza/greenote-turkiye
türkiye noktası var yada dist bir ona ulaşmayı deneyin
@cowboys bakalım aklımda. Bi muhatap bulursam deneyeceğim ama vaskıyla falan çözersek daha iyi.
@hamdi
hocam prototip olarak şunu çizdim. elimde şu an 3d yazıcım olmadığı için deneyemiyorum. bi dene olursa makyajlarız.
https://drive.google.com/file/d/1jEwtj7Pl-nFRHtjvY_IEZUL634xDcoWI/view
@m-menguc deneyeceğim. Teşekkürler. 😁
@m-menguc yalnız ben birşey farkettim. Benimki sağlam gibi ya. Bunun altında yaylı bi mekanizma mı vardı? O kayıp sanırım düşünce gitmiş. Bi fotoğraf atabilir misiniz sizinkinden? Bende durum böyle.
@hamdi yay var altında sadece. yay düşmüştür. bende de o mandal var. bir bacağı kırılmış. ve yayımız kayıp.
@m-menguc bu arada bi bastım ama şu çember gibi kısım var ya orası basmadı garip. Slicerda görünüyordu halbuki. 😀 Yayı nasıl temin edebiliriz acaba ya?
@hamdi yayı bi yerden bulucaz artık 😀 hırdavatçıda falan olur herhalde. niye basmadı acaba? yerine geliyor mu tam? biraz aceleye geldi fazla kontrol edemedim ölçüleri.
@hamdi yayı da basarız. aslında bu modele oraya uyumlu bir yayı dahil edebiliriz tek parça çıkar. çok uzun ömürlü olmayabilir ama yapılır 😀
@m-menguc aslında yay değil de kapağı tutacak basit ve sağlam bir mekanizma daha çok iş görür bence. Biraz kaba ama sağlam birşey olabilir hatta. Bende çizim yeteneği sıfır. Aklınıza geliyorsa deneriz 😀
Muhalefet olsam, vekil araçlarının bakım, onarım ve yakıt ücretlerini vekillere zimmetleme vaadi verirdim.