İşten güç tez vb yoğunluğundan strese girdiğimde kendimi iki şeyi yaparken buluyorum:
1. Linux sürümlerini deneme
2. Yapay zeka modellerini kurcalama
Son bir saat içinde 162 ziyaretçi, 50 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kaçış noktaların bunlar demek ki. Hepimizin sığındığı bir şeyler var. En azından bunlar güzel şeylermiş 🙂
Aynı şekilde+ bilgisyara değişik programlar kurma.
Ben de linux sürümlerini deniyorum kafa dağıtmak için. İkincisi de önceden bitirdiğim ve beni mutlu hissettiren kitapları tekrar açıp okumak. En güzel stres atma yöntemlerim.