Hayatımda ilk kez Filitre Kahve Makinesi aldım. İlk deneyimimi Kahve dünyasının etiyopya kahvesi ile yaptım. Ne çok güzeldi nede çok kötüydü. Okulda americano içiyordum belediyenin tesislerinde. Size sorum beğendiğiniz filitre kahve varsa önerirseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim. 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap